Malá firma < 10 počítačů

Podle rozmístění uživatelů a počítačů a s ohledem k předpokládanému množství tisku navrhneme jedno nebo více menších zařízení, která budou nejlépe plnit potřeby pracoviště, s nejnižšími náklady. Ohled bereme i na požadavky na další práci s dokumentem – skenování, ukládání, archivaci, oběh dokumentů, schvalovací proces, atd. – například oblíbené skenování do Office 365 nebo One Drive, atd. Pokud si budete přát, můžeme přístup uživatelů k zařízení řídit pomocí PINu, čipu nebo jiným způsobem přihlašování. Dokumenty tak budou mít svůj bezpečný režim a Vy budete mít přehled o práci uživatelů. Celý komplex kolem práce s dokumentem vyřešíme efektivně, za dobrou cenu.

  

Typický příklad zařízení: XEROX VERSALINK C405

 



Zpracovávám...
Napište nám

Pro odeslání opište text z obrázku