Střední firma 10 – 50 počítačů

Podle rozmístění budov, uživatelů a počítačů a s ohledem k předpokládanému množství tisku na jednotlivých pracovištích (patrech, budovách,…) navrhneme optimální soubor zařízení, která budou nejlépe plnit potřeby jednotlivých celků, s nejnižšími náklady. Může jít o mix lokálních tiskáren pro jednotlivce, s výkonnějšími chodbovými zařízeními. Ohled bereme i na požadavky na další práci s dokumentem – skenování, ukládání, archivaci, oběh dokumentů, schvalovací proces, atd. – například oblíbené skenování do Office 365 nebo One Drive, atd. Doporučíme Vám přístup uživatelů k zařízení řídit pomocí PINu, čipu nebo jiným způsobem přihlašování. Dokumenty tak budou mít svůj bezpečný režim a Vy budete mít přehled o práci uživatelů. Celý komplex kolem práce s dokumentem vyřešíme efektivně, za dobrou cenu. Každý měsíc budete mít k dispozici podrobný report o množství tisku, vytížení zařízení, nákladech na tisk. Doporučíme Vám služby našeho dohledového centra, které může za Vás sledovat statistiku provozu jednotlivých zařízení, objednávat za Vás spotřební materiály a případný servis – vašim uživatelům se uvolní ruce pro hlavní náplň práce. Rutinu nechte na nás.

 

Typický příklad zařízení: XEROX ALTALINK C8030

  



Zpracovávám...
Napište nám

Pro odeslání opište text z obrázku